Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

  1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
  2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  4. Jakie występują formy dostawy?
  5. Ile zapłacę za przesyłkę?
  6. Jak zapłacić za zamówienie?
  7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  8. Co to są kupony rabatowe?
  9. Co to jest przechowalnia?
  10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  11. Jak zmienić moje zamówienie?
  12. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  13. Gdzie jest moja przesyłka?
  14. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
  15. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  16. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?  

  

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie chodaki marki REVESTER są wykonywane ręcznie, na zamówienie, w oparciu o wybrany rozmiar, kolor oraz model. Wybrany model jest gotowy do wysyłki od 2 do 5 dni roboczych.

Odzież damska i odzież męska, zegarki, świece zapachowe, galanteria skórzana, programy komputerowe oraz pozostałe obuwie i bielizna damska wysyłane są w ciągu 1 ÷ 2 dni roboczych.

Bieżniki, firany, fototapety, lambrekiny, narzuty, obrazy, obrusy, poduszki, pokrowce, rolety rzymskie, tkaniny, zasłony są wykonywane ręcznie, na zamówienie, w oparciu o wybrany rozmiar, kolor oraz model. Wybrany model jest gotowy do wysyłki od 2 do 5 dni roboczych.

Wszystkie produkty są wysyłane z Polski.


 

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Każda przesyłka jest rejestrowana, niestety nie każdy numer nadawczy daje możliwość śledzenia. Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. 


 

3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


 

4. Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, zamówienia wysyłamy poprzez firmę kurierską DPD lub Pocztex.

» szczegółowy opis form dostawy


 

5. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, PRZESYŁKA NA TERENIE POSLKI JEST DARMOWA, a w przypadku dostawy zamówienia na teren Unii Europejskiej równowartość od kilkunastu euro.

» szczegółowy cennik dostaw


 

6. Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności


 

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie, ponieważ zamówienia realizujemy tylko poprzez wysyłki kurierskie. 


 

8. Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. 


 

9. Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni. 


 

10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Firma SILVESTER nie jest płatnikiem VAT (EU), w związku z tym nie wystawiamy faktur VAT. Na życzenie wystawiamy rachunek sprzedaży.


 

11. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia tj, zmiany adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiany sposobu płatności czy dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez formularz kontaktowy.


 

12. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Przy produktach wytwarzanych na zamówienie nie ma możliwości anulowania zamówienia. Istnieje tylko możliwość modyfikacji zamówienia w postaci zmiany adresu, dodania produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy.

Jeśli chodzi o odzież damską i odzież męską oraz pozostałe obuwie i bieliznę damską można je anulować do momentu przyjęcia wysyłki przez kuriera. W sprawie modyfikacji skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez formularz kontaktowy. 


 

13. Gdzie jest moja przesyłka?

Każda przesyłka jest rejestrowana, niestety nie każdy numer nadawczy daje możliwość śledzenia. Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz standardowo numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.


 

14. Reklamacje

S I L V E S T E R, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

» warunki reklamacji i zwrotów


 

15. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zgodnie z Prawem przewozowym odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na adresata w chwili podpisania odbioru. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W sytuacja gdy przesyłka ma oznaki naruszenia, adresat ma prawo żądać otwarcia przesyłki w obecności przewoźnika przed podpisaniem odbioru. W przypadku stwierdzenia np. grabieży czy uszkodzenia, uprawniony ma prawo spisać protokół szkody. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, sugerujemy opcjonalnie odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez formularz kontaktowy.

» szczegółowa procedura reklamacji


 

16. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY w ciągu 14 dni od daty potwierdzenia odebrania paczki - w przypadku odzieży damskiej i odzieży męskiej oraz pozostałych produktów takich, jak obuwie i bielizna damska, plakaty, ramki, reprodukcje, świece zapachowe i zegarki. Chodaki REVESTER oraz bieżniki, firany, fototapety, lambrekiny, narzuty, obrazy, obrusy, poduszki, pokrowce, rolety rzymskie, tkaniny i zasłony oraz pościel są wyrabiane ręcznie i na zamówienie, w związku z tym Konsumentowi nie przysługuje prawo zwrotu zamówionego produktu.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl