Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. S I L V E S T E R, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres reklamacja@dobryzakup.pl W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, numer konta bankowego i właściciela rachunku oraz opisać reklamację. W przypadku rozpatrzenia reklamacji pieniądze zostaną zwrócone na konto. S I L V E S T E R zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Państwa koszt reklamowany produkt. 

Nieprawidłowości związane z zakupionym produktem Klient może zgłaszać:

Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Prosimy o wysłanie wadliwego towaru na adres: DobryZakup.pl 71-634 Szczecin, PARKOWA nr 25, lok. 1A

Uwaga! Pod tym adresem nie jest prowadzona stacjonarna obsługa klientów. Wszystkie operacje związane z obrotem towarowym i obsługą klientów są realizowane za pośrednictwem firm przewozowych i kurierskich.

 

Zwrot produktów

W związku z tym, że chodaki marki REVESTER oraz bieżniki, firany, fototapety, lambrekiny, narzuty, obrazy, obrusy, poduszki, pokrowce, rolety rzymskie, tkaniny, zasłony są wykonywane ręcznie, na zamówienie, w oparciu o wybrany rozmiar, kolor oraz model, Konsumentowi nie przysługuje prawo zwrotu zamówionego produktu.

W przypadku odzieży damskiej i odzieży męskiej oraz pozostałych produktów takich, jak obuwie i bielizna damska, plakaty, fototapety, obrazy, ramki, reprodukcje, świece zapachowe, zegarki można je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty potwierdzenia odebrania paczki.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY NIE PRZYSŁUGUJE W ODNIESIENIU DO UMOWY:

  1. o świadczenie usług, jeżeli sklep internetowy DobryZakup.pl wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sklep internetowy DobryZakup.pl utraci prawo odstąpienia od umowy
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  3. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta (akceptacja odpowiedniego check box podczas składania zamówienia) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sklep internetowy DobryZakup.pl (informacja w regulaminie, w niniejszej zakładce oraz podczas składania zamówienia) o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać ją nam na adres: DobryZakup.pl 71-634 Szczecin, PARKOWA nr 25, lok. 1A, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy).

Adresat:
SILVESTER
8 South Road B23 6EE Birmingham, Wielka Brytania
DobryZakup.pl          zwroty@dobryzakup.pl


– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od

umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

........................................................................................................................

........................................................................................................................

........................................................................................................................

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data (*)

*Niepotrzebne skreślić.

 

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Prosimy o wysłanie zwrotu towaru na adres: DobryZakup.pl 71-634 Szczecin, PARKOWA nr 25, lok. 1A

Uwaga! Pod tym adresem nie jest prowadzona stacjonarna obsługa klientów. Wszystkie operacje związane z obrotem towarowym i obsługą klientów są realizowane za pośrednictwem firm przewozowych i kurierskich.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl